آسمانیان همایونی (August Celestial)، چهار موجود قدرتمند می باشند که بر پانداریا نظارت می کنند. (در بعضی کوئست های پانداریا قابل مشاهده هستند) آنها خدایان وحشی هستند که به جای کالیمدوردر پانداریا باقی ماندند.آنها همانند دیگر خدایان وحش از چرخه ی زندگی ای که فریا دیدبان تایتانی بوجود آورده بود خلق شدند و قدرت گرفته بودند. مشخص نیست که آیا آسمانیان به رویای زمردین مرتبط هستند یا نه.
در عصر صد پادشاه، گونه های بی شماری در دره ی شکوفه های ابدی ساکن شدند. ظهور تکان دهنده ی زندگی در آنجا توجه آنان را جلب کرد. آنها از نگاه کردن دیگر نژاد ها لذت می بردند. نژاد بخصوص و دانای پاندارین ها، ارتباطاتشان را با  آنها نزدیکتر کردند. این چهار خدای وحش را آسمانیان نامیدند و آنان را مورد ستایش قرار دادند.
چی جی(Chi-Ji)، لک لک قرمز یکی از چهار آسمانیان می باشد. چی جی بر دره ی چهار باد و جنگل کراسارنگ نظارت میکند. او آسمانی جنوبی و روح امید هم می نامند.
در طی تسخیر پانداریا،لی شن و موگوهایش بر آسمانیان که قصد حفاظت از پاندارین ها را داشتند غلبه کردند. چی جی اسیر شد و موگو ها او را در مقابل پاندارن های برده و نا امید، با زنجیر بستند. گفته شده در طی انقلاب پاندارین ها، چی جی رنگین کمانی در آسمان قرار داد. بنابرین پاندارن ها فهمیدند که دیگر نباید از طوفان بترسند.
چی جی همچنین به امپراطور Shaohao آموخت که چگونه بر نا امیدی غلبه کند. همچنین آندوین ورین برای مدت کوتاهی با او به تمرین پرداخت و راثیون اژدهای سیاه موهبتی از چی جی دریافت کرد. به کمک آندوین و قهرمانان هورد و اتحاد، چی جی و معبد لک لک قرمز از فساد شای(Sha) نا امیدی آزاد شد.
چی جی همچنین شاه وارین رین را مورد آزمایش قرار داد: گرگ به عنوان یک جنگجو رفتار خواهد کرد یا یک شاه؟ که با خشنودی چی جی از عملکرد واریان به پایان رسید.
در محاکمه ی گاروش، آسمانیان برای احترام به نژاد های جمع شده تغییر شکل داده بودند و چی جی به شکل یک الف خون با مو های قرمز و بال های طلایی شبیه شنل در آمده بود.


آسمانیان ,چهار ,قرمز ,پاندارین ,پانداریا ,نژاد ,آسمانیان همایونی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کشاورزی کلینیک لیزر پاورپوینت های دانش آموزی درسی و دانشجویی باشگاه فرهنگی ، ورزشی و مذهبی رزمیکاران صاحب الزمان (عج) رفسنجان ZIBAKENAR دنیای سبز و سلامت