اتحاد (آلیانس) یک نیروی ویژه برای ماموریت ها و مبارزات و قتل های خاص دارد به نام SI7 به ریاست ماتیاس شاو افسانه ای. اما این نیروی ویژه یکبار در زمان تسلط کاترانا پرستور (اژدهای سیاه، اونیکزیا) ضعف خودش را نشان داد و نتوانست دستور درست و غلط را از هم تشخیص دهد. آن ها ترال را دزیدند و با حمله تائورن ها او را از دست دادند. اکنون پس از مرگ شاه واریان اعمال مشکوکی از گروه SI7 سر می زند: 
ابتدا تلاش برای مقصر نشان دادن هورد در مرگ شاه واریان و عقب نشینی عمدی و ایجاد اختلاف و جنگ بین هورد و اتحاد از این طریق.
سپس تلاش برای احضار شیاطین به شهر و گشودن دروازه ای جدید برای لژیون در میانه آن… که گارونا جلوی آن را گرفت.
اکنون با خنثی شدن بسیاری از نقشه هایشان از جانب بی تاج ها که والیرا نیز عضوی از آنان است، می کوشند تا این گروه را از پا در آورند. آنان به مقامات استروم ویند گفتند که بی تاج ها خائن و با لژیون همدستند. والیرا با گشودن یک نامه رمز که از SI7 به دست آمده بود و رمزگشایی آن دریافت که ماتیاس شاو واقعی در زندان است و یک دردلرد به نام دتروک در هیبت مبدل ماتیاس شاو از جانب لژیون سوزان درحال خرابکاری است.
بی تاج ها ماتیاس شاو را از زندان آزاد کردند و با کمک او به استروم ویند نفوذ کرده دتروک را کشتند.


ماتیاس ,والیرا ,لژیون ,استروم ویند ,تلاش برای ,نیروی ویژه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یوزر و پسورد نود 32| آپدیت نود 32 قوانین مرگ سیاه اصلی شماره تماس تهیه محصولات09334336389 معرفی کالا فروشگاهی خرید اینترنتی Joselyngcl73 home